Brak ubezpieczenia a firma w Niemczech

Jesteś zameldowany w Niemczech i prowadzisz Gewerbe czyli jednoosobową działalność gospodarczą w Niemczech. Niestety po przyjeździe do Niemiec nie ubezpieczyłeś się zdrowotnie, nie wiedząc, że osoby zameldowane na terenie Niemiec mają obowiązek ubezpieczenia w tym kraju? Boisz się, że teraz będziesz musiał płacić składki wstecz? Zgłoś się do naszego doradcy, który pomoże Ci w tej trudnej sytuacji i sprawi, że koszty będą jak najmniejsze. Współpracujemy z ubezpieczalniami, które nie wymagają płatności składek wstecz od momentu zameldowania na terenie Niemiec.

Eliza Łubieńska
Heinrichstraße 73
40239 Düsseldorf
Graeffstraße 5
50823 Köln

Mobil: 0152 18542488
e.lubienska@office-pro.eu

5 komentarzy:

  1. Nigdy takiej sytuacji nie miałem, gdyż nawet nie planuję zakładać firmy w tym kraju. U nas bez problemu jestem w stanie ubezpieczyć się od czego tylko mam ochotę. Wystarczy, że skorzystam z porównywarki ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ i za chwilę mam cała gamę różnych ofert ubezpieczeniowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat w takiej sytuacji ja się nigdy nie znajdę, gdyż tego co mi wiadomo to ubezpieczenia w naszym kraju jeśli chodzi o firmę nie są obowiązkowe. Jedyne obowiązkowe ubezpieczenie dotyczny na pewno pojazdów mechanicznych. Jeśli ja muszę taką polisę wykupić to poprzez kalkulator https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac uzyskuję zdecydowanie najlepsze ceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń